tiistai 2. syyskuuta 2014

Otteita teinipeikin päiväkirjoista (ihkuuu!)

En kestä tätä myötähäpeää pikkumaria kohtaan, luen vanhoja päiväkirjoja ja repeilen täälä yksinään. 8D



"Täytän pian13 W ja pääsen Discoon, WOW! DISCO MAN =)"

"Mä en tiä kenest mä tälhetkel tykkään, mut mullon kolme vaihtoehtoo"

"Muistutus: Minä kun luen tätä isona, PYSY MUODISSA!"

"Ketkä kirkastaa mun päivän TOP 4: Ville Valo, Kalle (ei niinko sillai), Kaverit, Muu Cool"

"Me lähettii illal kyläl ennen sitä mä pöllein isält kokonaisen Malboro askin. Sie me sit poltettii, mä poltin 2 + K:n jämät. Mul on viel 11 kpl 9 meni!!"

Tässä kohtaa oon kirjottanu ylös koulun vessan seinältä kopsatun kiljun ohjeen ja sen alla lukee
"WIINAA MAHAA JA WITUST!!!!!!!!!" 

"Mä aion men tänää... tai men ja men mut kuiteski MTV3 ctcattii tai en tiä millai tsätti kirjotetaa"


Sit tulee ihka ensimmäinen kunnon angst :D
"Kaikki on perseestä! Vanhemmat, kaverit, KOKO ELÄMÄ ON PERSEESTÄ! mä haluun kuolla!! (äiti on kusipää) mitä järkee on elää jos elämä on tälläst! Haistakaa paska koko maailma, paitsi eläimet! mua ei ymmärrä ketää muu ko kissat! Mun elämässä ei oo mitään elämisen arvosta. mä kirjotan täl kynäl koska voi ol viiminen kerta. sit henkilöitä joita kiitän elämäni hyvist hetkistä: Kissat, Maija, Kalle, Jenni-serkku, JIMI PÄÄKALLO, ville valo, äiti isä ja tutut! 
  
Kiva ku Jimi Pääkallo ja Ville Valo tulee ennen vanhempia :D

"Mut siel poris mä aion toimii, heti ko tulee vastaa söpö jäbä ni mä flirttailen! Ensi hymyilen ja sit isken pari kertaa silmää ja jos se ei tee mitää mä näytän keskarii!!!" 



 "MÄ VEDÄN SIIDERII MAHAA!!"

"Mul oli tänään se hame pääl, semmone kiree BEBAST ;)"

"Mä maistoin mein isän pullost kaljaa! Se oli hyvää!! NJAM! sit me bailattii ulkon.. ja mä päätin täsä poikafrendi askas et jos ei hyvällä ni pahalla! mä alan käyttää kajallyä ja tummaa huulipunaa!"

"Mul on vielki se rööki talles, pitäähän mun näyttää kuinka cool oon!!! ny meen paskal"

Selventääkseni näitä sexi juttuja mun puheet on vähän suuremmat kun teot kosk en mä oo tollon edes pussannu ketään vielä :--D
"mua ei kiinnosta mikään puhelinsexi vaikka munaa mieli tekiski" 

"mul oli tullu valkovuotoo aika PLÄJÄYS!"

"Mä join eilen, hukkasin glubikortin, kusin housuu, yrjösi jumalattomast ja sammuin sin vessaa, tappeli maijan kaa. täyty soittaa faija hakee jo yhexä aikaa. kaikki oli kivaa, kunnes mä kusin housuu"


Tää on ehk paras xDDDDDDDDDDDDD;
"Mä haluun olla jonku kaa! Mä haluun tuntea jonku lämpimät kädet perseessä ja pehmeät huulet huulillani"

Muistakaa lapset, "huumeisiin kuolee aina" xD
"Mä oon pian 15, aika paljo, enää 3 vuot ni mä muutan pois himast ja voin men festareil ja clubeil.. ja saan ostaa alkoholia kaupoist tost vaa! Voi se on ihanaa aikaa.. tupakkaa mä en tuu ostaan. Rahat vaa menee ja terveys... ja huumeisii kuolee aina.. se o mu periaate.. mut pienet kännit ny voi ottaa välil ni saa meininkii ;)"

Sit oon vähän murehtinu ku oon kuullu et pitää men lääkärii jos menkat ei ala 8)
"Alkas jo ne vitu menkat.. mä en haluu mihinkää gynekologil >:( Joo ei se muutko
et joku tunkee pari sormee sun vittuus jne :("

Haha, sorry anot, tää on kirjotettu 10 vuotta sitten eikä mun mieli vieläkään muutu :-D
"Mä ainaki hankin paljon uusii kavereit ja ryyppään ainaki kerran viikos!"

"Mä en vielkää oo ollu ikinä kenenkää kaa... en ees koskaan suudellu.. ja neitsyitäkin sitä vielä ollaan...ei vittu."

Tässä teille vielä rietas 15 vuotias neitsyt!


xoxo: peikki (ps ny meen paskal)

13 kommenttia:

  1. Hahha, olipas hauska päivitys :'D nää oli vähän niinku otteita mun päiväkirjoista, mut mä joskus angstipäissäni hävitin ne. Lisää ois kiva lukee :--D !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiva jos suakin nauratti, mä oon hajoillu näille tääl koko päivän :D Mun pitää joskus ku jaksaa käydä läpi viel seuraava päiväkirja kosk siin voi olla viel samantapasta juttuu ja tehä postaus 8)) Harmi et oot hävittäny sun päiväkirjat!

      Poista
  2. IHANIA! :D:D <3<3 Kuulostaa välillä mun vanhoilta merkinnöiltä... Aika nostalgia PLÄJÄYS!

    VastaaPoista
  3. Ei helvetti mä repesin xD WOW! DISCO MAN =) :DDDDDD
    Tää oli ihan paras, tee lisää näitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ollaaks sit perjantaina vähä DISCO MAN xD Ja vedetää WIINAA MAHAA JA WITUST!!! XD
      Kaivelen näit ehk viel jossain vaihees lisää ja teen viel toisen osan tähän postaukseen koska mä oon ollu viel 15-16 vuotiaana yht dille ni näitä riittää 8)8)

      Poista
  4. Ahahhaaa aika ihanii x'D mun päiväkirjois on vissii just jotai samantyylisii juttui apuva :'D -R

    VastaaPoista
  5. Mäki haluun näit lisää :'D

    VastaaPoista
  6. Ahhahhaa voi peikkkis mä rakastan sua ! :D Aivan mahtavia ! Just kunnon teiniuhoomista and all that shit ! :D Pitäisköhän sitä itekkin ettiä vanhoja päiväkirjoja noilta ajoilta. Muistan kun olin kattonu Titanicin ja kirjottanu päiväkirjaan, et taidan olla ihastunu Leonardo DiCaprioon !!!111 <33456576878

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thihihi :D Kaiva ihmeessä, mul oli hauskempaa eilen ku pitkään aikaa noita lukiessa 8)8) Ihana toi Leonardo, mä olin ihastunu Jimi Pääkalloon, ja sossain kohtaa tuol kirjois oon myös ihastunu Eminemiin 8) "elämä on paskaa mut onneks on Eminem"

      Poista
  7. voi ei nää on ihan mahtavia! :D nauroin vedet silmissä. ihana olet.

    VastaaPoista

Kommentoikaa! Haukkukaa edes <3