tiistai 10. helmikuuta 2015

Otteita pikkupeikin päiväkirjoista


Viimeksi saitte tutustua ihkudaa teinix Peikkiin. Nyt otteita 1993-1994 vuosilta. Äitin kanssa yhdessä kirjoitettua elämää. Repikää näistä jonnet, ihania nää lama ajan lapsen harrastukset. 8D Hyönteis raukat.

"Heräsin aamulla hyvin onnellisena. Sillä olin nähnyt yöllä tosi mukavaa unta : Olimme iskän kanssa mummulassa ja iskä antoi minulle pussillisen dinosaurusleluja. (Mukavaa vaikkei ole totta)"

"Olin muuten unohtanut kertoa että sain viimeviikolla uuden toppatakin. Sanon sitä gladiaattoritakiksi. Minusta tuntuu se takki päällä että lihakseni oikein paisuvat."

"Äiti järjesti minulle jalkakylvyn, jonka jälkeen lakattiin varpaan kynnet. Minulle tuli naismainen olo."

"Mentiin äitin kanssa kauppaan. Siellä mä laitoin leluautomaattiin 4 markkaa. Sain kaksi avaimenperää toisessa oli neekerin pää ja toisessa suurennuslasi."

"Kun tultiin kotiin pyydystin heti 3 kärpästä. Niitä oli hieno katsella. Illalla ne päästettiin vapaaksi."

"Keräilin taas päivän matoja purkkiin. Se on mielestäni hauskaa."

"Keräilin elukoita purkkeihin taas koko päivän ja ravasin naapurissa kymmeniä kertoja. Jihuu! Illalla lähdettiin iskän kanssa ongelle. Sain tosi ison ahvenen."

"Illalla mä jahtasin köyden kanssa fasaaneita, mutta huonolla menestyksellä."

"Meillä oli äidin kanssa riita, ku halusin mennä pihalle telttaan yksin yöksi. Mä kyllä menin jo sinne peiton ja tyynyn kanssa, mutta äiti haki pois."

"Sain sammakon kiinni, mutta sitten itkettikin, kun se karkasi."

"Suunnittelin jääväni yöksi ulos lepakoita pyydystämään. Mutta äiti ei antanut."

"Inhottavin juttu oli se että lintu oli kuollut mein marjapuskan verkkoon, mua itketti."

Täs teille viel yhden päiviksen välistä löytynyt herkkä ja koskettava runo, kera kiiltokuvan;

Rusetti toinen olis kiva kissan kaulassa olis rima.

4 kommenttia:

  1. Naureskelin ja hymyilin noille jutuille itekseni, sulla on ollu hyvät jutut jo lapsena! :D Lisää näitä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, noi tekemiset oli kyl hyvii :D hyvä noi mun hyönteisjahdit, josain olin kertonu miten oon ostanukki omilla rahoilla jostain markkinoilta jotain tekokärpäsiä ja lepakoita ::::D Nuket sucks, oon ollu vähän outo jo tollon B) Ja dinosaurukset on kans ollu kova juttu, niistä mainittiin moneen kertaan! Keräsinkin sillon mm dinosaurus kynsiharjoja :D Voispa vaan palata tohon aikaan. Niin et tulis taas onnelliseks siitä et tuijottas koko päivän 3 kärpästä lasipurkissa. B)

      Poista
  2. ''Minulle tuli naismainen olo." Repesin tolle :D
    Näit olis kiva saada lisää, ihan parasta viihdettä 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, vois lakkaa illalla varpaankynnet taas, jos vaikka saavuttais sen naismaisen olon B)))

      Näit tulee ehk joskus viel lisää 8)

      Poista

Kommentoikaa! Haukkukaa edes <3